Az online rendelés előnyei közé tartozik:
- a megrendelések bármikor regisztrálhatók, feldolgozhatók a webhelyen történő regisztráció sorrendjében;
- sokféle termék közül választhat;
- összehasonlíthatja és használhatja a különböző online eszközöket a legjobb döntés meghozatalához;
- követheti a wunderhaff.hu webhelyen leadott rendelés útvonalát közvetlenül az ügyfél fiókjából;
- nem kell mozogni, mindent megtehet a számítógép előtt;
- a legalacsonyabb árakkal rendelkezik, amelyeket az ügyfélnek küldünk, mivel alacsony költségeink vannak;
- igénybe vehet egy speciális online tanácsadást;
Hívja a +36.212.010.205 Javasoljuk azonban hogy használja az online rendelési rendszert, mert üzemeltetőink elfoglaltak lehetnek. Ezenkívül az online rendelések elsőbbséget élveznek.
Ha összetévesztette a számlázási információkat, és a számla megfelel az aktuális hónapnak, hívja a ügyfélszolgálatot a +36.212.010.205 telefonszámon, vagy küldjön egy e-mailt a következő címre: kontakt@wunderhaff.hu -ra.
Minden termékről számlát küldünk. Ha nem kapta meg a számlát, hívja a ügyfélszolgálatot a +36.212.010.205 telefonszámon, vagy küldjön e-mailt az kontakt@wunderhaff.hu címre.
Csak abban az esetben módosítható ha még nem küldték el. Módositás lehetséges a +36.212.010.205 telefonszámon. Ha a megrendelés kiszállításra került, a megrendelés már nem módosítható vagy törölhető.
- előfizetés banki átutalással nyomtatvány alapján; ebben az esetben a termékek kiszállítása csak a pénz számlára történő befizetése és a raktárkészlet visszaigazolása után történik;
- Teljes biztonsági feltételek mellett fizethet online Visa, MasterCard, Maestro stb bankkártyákal.
- A csomag átvételekor készpénzben fizethet a futárnál
Az egyes termékek szállítási ideje (a választott szállítási módtól függően) egyes termékek oldalán van megadva, vagy telefonos szolgáltató kérésére közölheti.
Több termékből álló megrendelés esetén, a megrendelés szállítási ideje, a termékek szállítási ideje közül a leghosszabb érvényes.
Az általunk közölt információk tájékoztató jellegűek és olyan tényezőktől függnek, amelyeket nem tudjuk befolyásolni (futárszolgálat, időjárási körülmények, termék szolgáltató, útviszonyok stb.)
Közvetlenül a csomag átvétele után küldjön egy e-mailt az kontakt@wunderhaff.hu címre és néhány fényképet, az adataival és a helyzet néhány részletével együtt.
Közvetlenül a csomag átvétele után küldjön egy e-mailt az kontakt@wunderhaff.hu címre és néhány fényképet, az adataival és a helyzet néhány részletével együtt.
Közvetlenül a csomag átvétele után küldjön egy e-mailt az kontakt@wunderhaff.hu címre és néhány fényképet, az adataival és a helyzet néhány részletével együtt.
A csomag átvételének időpontja a futárszolgálat sorsolásától függően történik, és munkaidőben bármikor lehetséges.
A csomaghoz nincs lehetőség kedvezményes szállítási időt választani.
A csomaggal kapcsolatos adatainkat (csomagkövetési szám, futár elérhetőség stb.) e-mailben küldjük el Önnek (ha érvényes e-mail címet adott meg). A szállítással kapcsolatos további részletekért forduljon a futárhoz.
Amint a csomag elhagyja raktárunkat már nem tudjuk befolyásolni annak menetét.
Eseti alapon a jótállás akár Magyarországon, akár Romániai szervizben is vállalható. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az kontakt@wunderhaff.hu e-mail címen és mi segítünk Önnek a termék jótállási javításához szükséges információkkal.
Nem, a fogyóeszközöknek minősített termékekre nem vállalunk garanciát. Ezenkívül a termékeken vagy a szállítási készleten belül a fogyóeszközökre nem vállalunk garanciát.
Igen, a visszaküldés bármely termék esetében lehetséges, a jogszabályoknak megfelelően. A visszaküldéssel kapcsolatos további információkat itt találhat.